Ki az a Lencsés István?

Ez a blog összegyűjti némely komment-beli őrjöngését, szemléltetve, mennyire vita- és életképtelen majomról is van szó. Szemezgetünk majd más közösségi, társkereső és egyéb oldalakon fellelhető ámokfutásaiból is - feledhetetlen szórakozásnak ígérkezik. Az oldalon fellelhető informaciók mind publikus forrásból származnak, ez egy gyűjtőblog, azoknak, akik felkészültek akarnak lenni Pityuból, de nem tudnak/akarnak minden nap 5 percnél többet rászánni az idejükből.

Blogok más trollokról

Utolsó kommentek

  • Borzasztó Károly: @Én, Nagy László: Az csak egy link és nem tény! (2015.12.17. 15:00) Üzenet Lencsés Istvánnak
  • Sir David, The nuclear guy: Dehogynem, srácok, én itt vívok vele rém szórakoztató szájkaratét már napok óta, ha akartok röhögn... (2015.10.19. 20:29) Pityu takaréklángon
  • noirp: Na mostmár én is megismerkedhettem ezen ikonikus személyiséggel közelebbről. Reveláció volt a javá... (2015.04.14. 08:37) Kezdjünk
  • Én, Nagy László: Holá! Megházasodott kedvenc trollunk. :) Lásd: facebook. (2014.08.05. 10:56) Üzenet Lencsés Istvánnak
  • vontod75: Egyenlítőn is felbukkant: egyenlito.blog.hu/2013/11/29/maffiaallam#comments (2013.11.30. 12:13) Pityu takaréklángon
  • Utolsó 20

Pityuka aranyköpései vol. 1

2013.07.17. 12:01 Lencsés István­

"Sajnos továbbra sem tanultad meg hogy a mondatkezdés nagybetű , illetve ékezeteket sem tudsz használni , így ennél a blogbejegyzésnél ma utoljára reagálok rád . Nem érted amit írok , de vicc vagy . :D Nem terelek , el vagy tájolva mint mindig . :D Sok mindenhez nem értek , ez is tény . Nem tudom mit csodálkozol , okosabb vagyok mint te körökkel . :) :D"

"A link nem tény . Ilyen nincs , hogy . : " .... Hja .... " . A rólam kialakított véleményed meg nem érdekel , mert hazugság . Helyesen írok , az hogy ez téged zavar , az nem az én problémám . :) :D Nem osztok semmit , alapdolgot várok el . A másik olyan nevű nick mint én az csak egy csaló akinek fáj a pofájába tolt tény , illetve irigy a magánéletbeli és munkai sikereimre és most próbál lejáratni , de nem érti meg hogy engem nem érdekel az anonimok véleménye , meg másoké sem , mert aki ismer az tudja milyen vagyok ( Jó vagyok ) . "

"1 . A ténnyel te sem tudsz mit kezdeni látom , amit beletoltam a mocskos pofádba , ezért kezdesz el személyeskedni , de azt sem tudod mert nincs eszed hogy név nélkül nem lehet személyeskedni . 2 . Nem vagyok " .... pifitke .... " , azaz tanulj meg olvasni IS . 3 . Nekem nem fáj az igazság , mondták hogy csúnya vagyok , és az igaz is , szóval erről is ennyit . :) 4 . Én pontosan idéztem , lásd 2 . pont , veled ellentétben , ugyanis ilyen nincs , hogy . : " .... idézzé .... " ."

"A minőségemről nem egy fosó anonim geci véleményére fogok adni , pláne hogy tudom milyen a minőségem .... Tudok helyesen írni , és szöveget is értelmezni , hisz még téged is megértelek . :) ;) :D Nekem dipplomám van , szóval még hazudsz is , de használd ki , sokáig így ebben a formában már nem teheted meg . :) ;) :D Nekem egy anonim aki nem ember ( azaz te ) SOHA nem lesz a barátom , ha ezt nemjegyzed még és továbbra is hazudozol , akkor ma ezen a blogon utoljára reagálok rád . Én nem vitatkozom , én tényt közlök , amit titeket anonimokat zavar ( azaz fáj az igaz ) és kötözködtök , én meg reagálok , és közbe könnyesre röhögöm magam rajtatok :D Nem állítom hogy nem léteztek , azaz megint hazudsz . A rólam kialakított véleményed sem érdekel , mert az IS hazugság . Én tudok MAGYAR - ul helyesen írni . "

forrás: http://blog.hu/user/41469/tab/activity

A bejegyzés trackback címe:

https://lencsespityu.blog.hu/api/trackback/id/tr115410236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása